Wednesday, August 3, 2016

ציל מאַרקעטינג






+

ציל מאַרקעטינג דורך סוזאַן קעסטקינד. קליינע ביזנעס: קאַנאַדע מומחה סוזאַן וואַרד איז אַ געשעפט שרייַבער און יקספּיריאַנסט געשעפט מענטש; זי און איר שוטעף לויפן סיפּרעסס טעטשנאָלאָגיעס, אַ עס קאַנסאַלטינג געשעפט, פּראַוויידינג באַדינונגען אַזאַ ווי ווייכווארג און דייטאַבייס אַנטוויקלונג. לייענען מער וועגן סוזאַן ס קראַנט און פאַרגאַנגענהייַט אַרבעטן אויף איר גוגל Profile אויב איר ווי: סוזאַן קעסטקינד. אַזוי אויב, פֿאַר בייַשפּיל, איך עפענען אַ קייטערינג געשעפט קרבן קייטערינג באַדינונגען אין דער קליענט 'ס היים, אַנשטאָט פון גאַנצע מיט א צייטונג אַרייַנלייגן וואָס גייט אויס צו אַלעמען, איך קען ציל מיין מאַרק מיט אַ גלייַך פּאָסט קאַמפּיין וואָס זענען בלויז צו באַזונדער רעזידאַנץ. בשעת מאַרק סעגמאַנטיישאַן קענען ווערן געטאן אין פילע וועגן, דיפּענדינג אויף ווי איר ווילן צו רעפטל אַרויף די פּיראָג, דרייַ פון די מערסט פּראָסט טייפּס זענען: Geographic סעגמאַנטיישאַן ינוואַלווז סעגמענטינג די מאַרק באזירט אויף אָרט. היים ווענדט זענען איין בייַשפּיל, אָבער דיפּענדינג אויף די פאַרנעם פון דיין ביזנעס דעם קען זיין דורך קוואַרטאַל, שטאָט, פּראָווינץ / שטאַט, געגנט, אָדער אַפֿילו לענדער אויב אייער געשעפט איז אינטערנאַציאָנאַלער. Geographic סעגמאַנטיישאַן רילייז אויף די געדאנק אַז גרופּעס פון קאָנסומערס אין אַ באַזונדער Geographic געגנט קען האָבן ספּעציפיש פּראָדוקט אָדער דינסט דאַרף; פֿאַר בייַשפּיל, אַ לאָנקע זאָרגן דינסט זאל וועלן צו פאָקוס זייער פֿאַרקויף השתדלות אין אַ באַזונדער דאָרף אָדער סאַבדיוויזשאַן וואָס האט אַ הויך פּראָצענט פון סיניערז. דעמאָגראַפיק סעגמאַנטיישאַן איז באזירט אויף מעזשעראַבאַל סטאַטיסטיק, אַזאַ ווי דזשענדער, עלטער, האַכנאָסע, מעראַטאַל סטאַטוס, בילדונג, ראַסע, רעליגיע, אאז"וו דעמאָגראַפיק אינפֿאָרמאַציע איז קריטיש פֿאַר פילע ביזנעסער.


More


No comments:

Post a Comment